سری گلکسی S24 بالاخره اولین آپدیت خود را دریافت کرد


مدت تقریباً کوتاهی از ورود گوشی‌های سری گلکسی S24 به بازار می‌گذرد و حالا سامسونگ تصمیم گرفته است اولین آپدیت نرم‌افزاری این گوشی‌ها را منتشر کند. این به‌روزرسانی می‌تواند نمایشگر پرچمدارهای سامسونگ را روشن‌تر و شاداب‌تر کند.

به گفته برخی کاربران، حالت Vivid‌ در جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ نمایشگر را در واقعیت روشن‌تر و رنگ‌ها را شاداب‌تر نمی‌کند. در همین راستا کره‌ای‌ها اولین به‌روزرسانی را با تمرکز روی این مشکل منتشر کرده‌اند.

اولین آپدیت سری گلکسی S24

در این آپدیت یک اسلایدر برای تنظیم میزان شادابی نمایشگر وجود دارد و کاربران با توجه به سلیقه خود می‌توانند آن را تنظیم کنند. به گفته سامسونگ، این ویژگی تجربه بصری قابل شخصی‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تصاویر هم طبیعی‌تر به نمایش گذاشته می‌شوند.

بررسی گلکسی S24 Ultra

درحالی‌که این آپدیت روی مشکل نمایشگر تمرکز کرده است، شاهد بهبود عملکرد دوربین هم هستیم. این آپدیت باعث بهبود عملکرد زوم، حالت پرتره، عکاسی در شب و فیلم‌برداری با دوربین اصلی می‌شود.

با وجود اینکه برخی کاربران به مشکل نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S24 اشاره می‌کردند و آپدیت اخیر هم روی این موضوع تمرکز دارد، اما کیفیت نمایشگر این پرچمدارها نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. علاوه‌براین، پرچمدارهای جدید سامسونگ از دوربین باکیفیت‌تری هم بهره می‌برند.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در آینده قابلیت‌های جدیدی برای ویژگی ترجمه زنده مکالمات ارائه خواهد کرد. سری گلکسی S24 جزو اولین گوشی‌ها با چنین قابلیتی محسوب می‌شوند و از طریق گلکسی AI می‌توانند مکالمات را ترجمه کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ، بررسی دیجیاتو از گلکسی S24 اولترا را بخوانید. همچنین در این مقاله، آن را با گلکسی S23 اولترا مقایسه کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید