کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن

ضرب المثل قدیمی می گوید: “چیزی به نام ناهار رایگان وجود ندارد.” شاید – من همه رستوران‌های روی کره زمین را بررسی نکرده‌ام تا این ادعا را تأیید کنم – اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید گهگاه چیزی بی‌هزینه دریافت کنید. در واقع، اگر فقط تلفن هوشمند خود را بردارید و به فروشگاه برنامه خود مراجعه کنید، انبوهی از برنامه ها را خواهید دید که فقط برای ثبت نام به شما پول می دهند.
کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن خیلی خوب به نظر می رسد، البته اگر واقعیت داشته باشد! در واقع راه های مختلفی برای به دست آوردن پول بدون هزینه و تلاش بسیار کم وجود دارد. در اینجا، ما نگاهی به اپلیکیشن هایی که پول رایگان می دهند می اندازیم. در حالی که قرار نیست ثروتمند شوید یا درآمد تمام وقت از این برنامه ها داشته باشید، می توانید کمی پول اضافی به دست آورید که خرج کنید، پس انداز کنید یا سرمایه گذاری کنید و بهتر از همه، هر کسی می تواند آن را انجام دهد. 
کسب درآمد آنلاین حس شیرینی است که مردم در اقتصاد گیگ (gig economy) به دنبال آن هستند. چه آرزو دارید که یک تاثیرگذار رسانه های اجتماعی باشید، یا فقط به دنبال تکمیل درآمد معمولی خود با برخی مشاغل جانبی آنلاین هستید، ما گزینه های مناسبی پیدا کرده ایم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند را به شما معرفی کنیم. 

معرفی 4 اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند

این اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند به روش‌های مختلفی کار می‌کنند، اما همگی به شما کمک می‌کنند تا با تلاش اندک پول درآورید یا پس‌ انداز کنید. پس از کسب پول رایگان از این برنامه ها معمولا از پرداخت با پی پل پشتیبانی میکنند میتوانید سفارش فروش پی پال و نقد کردن آن را در پی98 ثبت نمایید.

سواگ باکس (Swagbucks)

سایت Swagbucks بهترین انتخاب برای کسب درآمد آسان با روش های مختلف در اوقات فراغت است.

اگر به دنبال کسب درآمد اضافی در زمان استراحت خود هستید، مطمئناً می خواهید Swagbucks را بررسی کنید. این وب سایت و برنامه محبوب چندین راه مختلف برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می دهد از جمله :

  • انجام نظرسنجی های کوتاه
  • تماشای ویدیوها
  • بازی کردن
  • دانلود و نصب برنامه ها
  • استفاده از پیشنهادات ویژه
  • با استفاده از موتور جستجوی Swagbucks

اکثر مردم Swagbucks را به عنوان یک برنامه نظرسنجی می شناسند، و اگرچه این درست است، شما می توانید با Swagbucks نسبت به سایر برنامه های نظرسنجی درآمد بیشتری کسب کنید، زیرا راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد.

هر کار یا فعالیت تعداد مشخصی امتیاز را برای شما به ارمغان می آورد (به عنوان Swagbucks یا SB نامیده می شود). پس از جمع آوری مقداری SB، می توان آنها را برای جوایز انتخابی شما، از جمله  درآمدتان را از طریق پی پال یا طیف گسترده ای از گیفت کارت ها نقد کنید. 

بهترین راه برای کسب درآمد قابل توجه با Swagbucks استفاده از بخش پیشنهادات ویژه است. هنگامی که وارد داشبورد شدید، برای مشاهده پیشنهادهایی که در حال حاضر در دسترس هستند، روی “Discover” کلیک کنید. ممکن است بتوانید با ایجاد یک حساب کاربری در یک وب سایت، باز کردن یک حساب بانکی، شروع یک دوره آزمایشی رایگان یا هر چیز دیگری، Swagbucks کسب کنید. پیشنهادها مرتباً تغییر می‌کنند و اگر از پر درآمد ترین پیشنهادها در زمانی که در دسترس هستند استفاده کنید، می‌توانید با Swagbucks درآمد خوبی داشته باشید.

یکی از دلایل علاقه مند بودن افراد به سایت Swagbucks این است که می توانید پاداش های خود را خیلی سریع نقد کنند. در حالی که برخی از سایت‌ها/برنامه‌ها به شما اجازه نمی‌دهند تا زمانی که 20 تا 30 دلار پاداش دریافت نکرده‌اید، پول نقد کنید، Swagbucks به شما این امکان را می‌دهد که جوایز خود را با حداقل 3 دلار برداشت کنید. 

اینباکس دلار (InboxDollars)

سایت اینباکس دلار یکی از سایت های پول ساز مانند Swagbucks است و به عنوان راه دیگری برای کسب درآمد با کارهای آسان می توانید از آن استفاده کنید.

InboxDollars بسیار شبیه Swagbucks است. به عنوان یک کاربر InboxDollars، می توانید از طریق موارد زیر درآمد کسب کنید:

  • انجام نظرسنجی
  • تماشای ویدیوها
  • بازی کردن
  • ادعای پیشنهادات ویژه

مانند Swagbucks، بهترین راه برای کسب درآمد سریع با InboxDollars از طریق پیشنهادات ویژه است. پیشنهادهای موجود به صورت دوره‌ای تغییر می‌کنند، اما به عنوان نمونه‌ ای از آنچه که می‌یابید، در حال حاضر چند پیشنهاد در داشبورد خود مشاهده می‌کنم:

  • 2 دلار برای شرکت در یک مسابقه / هدیه
  • 1.50 دلار برای دانلود یک برنامه و ایجاد یک حساب کاربری رایگان
  • 2 دلار برای دریافت امتیاز اعتباری رایگان و تجزیه و تحلیل گزارش اعتباری

اینها فقط چند نمونه از موارد موجود هستند. اگر از این پیشنهادات آسان استفاده کنید، می توانید با تلاش بسیار کمی پول مناسبی به دست آورید.

برخلاف Swagbucks و بسیاری از سایت‌های مشابه دیگر، InboxDollars روی یک سیستم امتیازدهی کار نمی‌کند. به جای کسب امتیازی که برای جوایز بازخرید می شود، پول نقد واقعی به دست خواهید آورد. هر کار یا پیشنهاد دارای یک مبلغ دلاری است که شما به دست خواهید آورد.

InboxDollars از شما می خواهد که حداقل 10 دلار موجودی داشته باشید تا وجه نقد خود را باز خرید کنید.

سایت Survey Junkie

این بهترین انتخاب برای کسب درآمد با نظرسنجی های آنلاین ساده است.

در حالی که می توانید با شرکت در نظرسنجی با Swagbucks و InboxDollars درآمد کسب کنید، Survey Junkie کمی متفاوت است. Survey Junkie به جای ارائه نظرسنجی به علاوه چندین روش دیگر برای کسب درآمد، منحصراً بر روی نظرسنجی تمرکز می کند.

اگر می خواهید از طریق نظرسنجی های آنلاین پول نقد کسب کنید، بهترین روش استفاده از چند وب سایت و اپلیکیشن مختلف است. اگر واقعاً فعال هستید، ممکن است نظرسنجی‌های موجود از یک برنامه خاص تمام شود تا زمانی که نظرسنجی‌های جدید اضافه شوند. استفاده از چند سایت یا اپلیکیشن مختلف به شما امکانات بیشتری می دهد. به‌علاوه، می‌توانید نظرسنجی‌ هایی را که شرکت می‌کنید را انتخاب کنید، زیرا انتخاب بیشتری خواهید داشت. شما می‌توانید فقط در نظرسنجی‌هایی شرکت کنید که به شما امکان می‌دهد بیشترین درآمد را برای زمان خود کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید