یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «العوده» در غزه



شبکه خبری الجزیره تصاویری از دوربین پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به دست آورده است که نشان می‌دهد اشغالگران به بیمارستان العوده در شمال غزه یورش برده‌اند.

به گزارش ایسنا، این تصاویر اجساد غیرنظامیان را نشان می‌دهد که نیروهای اشغالگر پس از تعقیب و رصد به آنها تیراندازی کرده‌اند.

در این تصاویر دیده می‌شود که نیروهای رژیم صهیونیستی پزشکان و آوارگان حاضر در بیمارستان را بازداشت و آنها را برهنه می‌کنند.

تصاویر به دست آمده از این پهپاد صهیونیستی نشان می‌دهد پهپاد رژیم صهیونیستی در حال تیراندازی به یک فلسطینی است که تلاش می‌کند مجروحان را نجات دهد.

همچنین این تصاویر بمباران یک منطقه مسکونی در منطقه «تل الزعتر» در شمال نوار غزه را مستند کرده است.

در صد و چهل و یکمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، جنگنده‌های این رژیم مناطق مختلف این باریکه را هدف قرار دادند و در نتیجه این حملات ده‌ها تن شهید و صدها تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری اعلام کردند طی ۲۴ ساعت گذشته اشغالگران ده‌ها کشتار در حق خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شدند و در نتیجه آن ۱۰۴ تن شهید و ۱۶۰ تن دیگر زخمی شدند و بدین ترتیب آمار تلفات حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۲۹ هزار و ۵۱۴ تن و شمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۶۱۶  تن افزایش یافت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید