وزیر اطلاعات: مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت‌زا است



وزیر اطلاعات با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم عزیز ما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات تروریستی دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه آیین بزرگداشت هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) فرصت مغتنمی شد تا مراتب تبریکات صمیمانه‏ی خود و سربازان گمنام آن حضرت در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را محضر یکایک مردم عزیز تقدیم نماییم. 

وی همچنین گفت: عنوان «سربازی گمنام امام زمان (عج)» را حضرت امام راحل به فرزندان خود در وزارت اطلاعات عطا فرمودند و مقام معظم رهبری نیز این عنوان را مدال افتخاری بر سینه‏های این عزیزان دانسته و فرمودند که «آحاد وزارت اطلاعات، پدید آمده‏ی انقلاب و فرزندان امام هستند.»
 
وزیر اطلاعات در ادامه به برخی از  دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و عنوان کرد: از جمله دستاوردهای همکاری مردم عزیز با دستگاه‏های اطلاعاتی، می‌‏توان به توسعه اقدامات صیانتی، ضربه به گروهک‏‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی، مقابله با مفاسد اقتصادی، مقابله با جاسوسی و نفوذ دشمنان و تقویت اطلاعات مردمی در سراسر کشور اشاره کرد.

خطیب تاکید کرد: ان‏‌شاءالله، فرزندان ملت غیور ایران در وزارت اطلاعات، همراه و همگام با سایر اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی، تمامی مساعی خود را در راستای تأمین امنیت پایدار و بازدارندگی و مقابله با اقدامات ضد امنیتی به کار خواهند بست و همواره در خدمت آحاد ملت شریف کشور خواهند بود و در این راه شکرگزار الهی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی، «مردم پایه» است و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند. مردم ما برای تأمین امنیت کشورشان شهدای عزیزی تقدیم کرده‌اند و خون شهدای امنیت، مخصوصاً شهدای حادثه‌ی تروریستی کرمان، سطح امنیت جامعه ما را ارتقاء می‌دهد و دل‌ها را به سمت صندوق‌های انتخابات هدایت می‌کند.

وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه «مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت زا است»، تصریح کرد: مردم عزیز ما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می‌نمایند و مشارکت آنها در انتخابات، بازدارندگی پایدار تولید می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید