برخی در اصفهان اخبار بدون واکسیناسیون ایران و جهان را تبلیغ می کنند



به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا شامگاه یکشنبه با حضور جانبازان دفاع مقدس استان اصفهان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، هفته مقدس با تبریک دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی (ع) وی با بیان اینکه راه شهدا همچنان پایدار است ، گفت: سال آینده پس از 25 سال کنگره شهدا در استان اصفهان برگزار می شود و یکی از مهمترین قسمت های این کنگره گنجینه ای پنهان از خاطرات مقدسین جانباز دفاع که باید در اسرع وقت نوشته شود. می تواند سالها توسط افراد مختلف استفاده شود.

وی گفت: “غربی ها از زمان جنگ جهانی دوم در حال بازسازی ، شکل گیری و اسطوره سازی هستند.” این برای هدایت و آموزش نسل های جدید در دستور کار است ».

خدمات 230 به نیابت از شهدای 8 ساله دفاع مقدس اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)عجیباستان اصفهان با بیان اینکه دبیرخانه کنگره سرداران شهید در استان اصفهان تأسیس شده است ، گفت: این کنگره به نمایندگی از 23 هزار شهید فعال است و 230 خدمت مورد نیاز در استان اصفهان به نیابت از شهدا انجام می شود.

وی ادامه داد: جانبازان هشت ساله دفاع مقدس باید اجرای برنامه های کنگره سرداران شهید در اصفهان را همراهی کنند تا این خدمت با حداکثر ظرفیت در استان ارائه شود.

سردار فدا با بیان اینکه برای ثبات و انسجام دولت ها باید به دو جزء علم و مردم توجه کنیم ، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به توسعه علم و تجاری سازی آن و در نتیجه کاهش وابستگی کشور هشدار داده اند. و تبدیل شدن به قدرت پیشرو در منطقه

نیاز به تمرکز جدی برای تولید علم در کشور

وی افزود: آمریکایی ها ما را به دلیل علمی که دارند و قدرتی که در این زمینه دارند تحریم کرده اند و ما باید به طور جدی بر توسعه علمی تمرکز کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)عجیباستان اصفهان با بیان اینکه رتبه علمی کشور از ابتدای انقلاب تا کنون حدود هشت برابر افزایش یافته است ، گفت: از سوی دیگر ما باید فرهنگ غنی مرتبط با ادیان الهی را تقویت کنیم تا ماندگاری انقلاب دو چندان شود ، فرهنگ غربی توخالی و هیچ چیز دیگری رایگان نیست ، اما فرهنگ ما بر اساس قرآن و اسلام بسیار غنی است.

راه اندازی بسیج وسپاه الهی بوده است

وی اظهار داشت که بسیج راه اندازی شده است وسپاه او الهی بود و امام (ره) در مورد این دو نهاد اظهاراتی داشت که هنگام توصیف هیچ نهادی نداشت ، فرمود: رهبر معظم انقلاب همچنین سپاه را چادر عمودی انقلاب توصیف کردند و این باعث می شود ما وظیفه سنگین تر

سردار فدا تأیید کرد که این بیانیه دومین مرحله مشارکت است و حضور وی با تأکید بر افراد حاضر در دولت افزود: از این نظر باید توجه داشت که جانبازان به عنوان پیشگامان 40 سال اول انقلاب باید در تشکیل نیروهای انقلابی برای ادامه حیات انقلاب همکاری کنند.

روح استکباری انقلاب اسلامی را تقویت کرده است.

وی با بیان اینکه این امر روحیه استکبارستیزی انقلاب اسلامی را تقویت کرده است ، گفت: اگر ما پای میز مذاکره بنشینیم ، شاه اگر امنیت می خواهیم وضعیت بهتری دارد. قدرتمند سر خود را میز کار باختیم ، پس چرا هشت سال می جنگیم و مقاومت می کنیم؟

افزایش 10 درصدی ازدواج به دلیل حذف کاغذبازی

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)عجیباستان اصفهان با اشاره به اینکه از سال گذشته ازدواج به دلیل حذف برخی آداب و رسوم تقریباً 10 درصد رشد کرده است ، افزود: سال گذشته سپاه 3000 بسته جهیزیه به نیازمندان تحویل داد.

وی ادامه داد: آزادی 110 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات سپاه در سال جاری بوده است.

سردار فدا افزود: علاوه بر این ، دستگاه استان اصفهان هفت مرکز واکسیناسیون یکپارچه در استان اصفهان ایجاد کرده است.

و وی افزود: برخی از افراد در استان واکسن را تبلیغ نمی کنند و این به هیچ وجه مناسب نیست.

فرمانده سپاه صاحب آب و هوا (عجیباستان اصفهان گفت: برای تولید کوو برکت سقوط کرد و تولید در چهار میلیون دوز انجام می شود ، ما برای تولید انبوه به زمان بیشتری نیاز داریم و مردم مجبورند سینوفرم اعتماد به نفس.

دیدگاهتان را بنویسید