ارتش دوره آموزش و صبر است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر سردار علی مقواساز وی شامگاه یکشنبه در مراسمی به مناسبت روز سرباز ضمن تشکر از سربازان سپاه استان اصفهان در همه رده ها و واحدها ، وی با بیان اینکه روزهای سربازی روزهای ارزشمندی هستند و باید از آنها برای رشد و تقویت اراده استفاده کرد ، گفت: جوانان کارگر افتخار می کنند زیرا به کار و اراده گره خورده اند.

وی با تأیید اینکه بودن در کنار هدف و اراده باعث دستیابی به آن می شود ، گفت: برنامه ریزی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف ضروری است و نباید از آن غافل شد و این امر در جوانان بسیار مثر خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)عجیباستان اصفهان با بیان اینکه دوران سربازی دوره آموزش و صبر است ، گفت: نتایج این تمرینات زندگی پس از مرگ را لمس کرده و موجب رشد و بالندگی افراد می شود.

وی افزود: مرد باید کار کند ، اگر مرد عزم و اراده کار ندارد و اگر خسته شود ، نمی تواند زندگی خود را اداره کند و در آینده برای ادامه کار با مشکلاتی روبرو می شود. زندگی. ” به “

آموزش مهارت ها را در طول خدمت سربازی دنبال کنید.

سردار مقواساز وی افزود: اگر در دوران خدمت سربازی شاهد برخی از مشکلات هستید ، به دلیل تقویت آستانه تحمل است و به شما کمک می کند تا در آینده با مشکلات کنار بیایید.

وی افزود: ما آموزش مهارت ها در ارتش را در دستور کار داریم و با همکاری سازمان فنی و حرفه ای آن را در دستور کار قرار داده ایم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)عجیباستان اصفهان به ضرورت تقویت ارتباط سربازان با گلستان شهدا اشاره کرد و گفت: هر شهید چراغی است که باید شناخته شود و با او تماس گرفته شود تا راهنما و الگوی ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید