مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر ، محمد نوذری شامگاه یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: چهل سال پیش قرار بود 60 هزار زائر از طریق مرز هوایی به عتبات عالیات سفر کنند اما متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان از سراسر کشور به مرز مهران آمدند.

وی افزود: علیرغم اینکه همزمان از شبکه های مختلف کشوری ، ملی و استانی اعلام شد که تمام مرزهای زمینی بسته است اما تعداد زیادی از حدود 20 تا 30 هزار نفر به مرز مهران هجوم آوردند و تعدادی از مشکلات “. آنها ایجاد شده اند. “

وی گفت: عراق نیز قوانین و شرایط خاص خود را دارد ، بسیاری از این زائران اصلاً گذرنامه یا ویزا ندارند و برخی نیز واکسینه نشده اند و تحت آزمایش CP قرار نگرفته اند. ر چنین نبود ، که باعث ایجاد یک سری مشکلات شد.

نوذری افزود: “ما دوست داریم مردم مانند سالهای گذشته از این مرز عبور کنند ، اما اکنون شرایط به گونه ای است که از یک سو عراق و از سوی دیگر مشکلات و شرایط مختلفی در منطقه کرونا وجود دارد ، به همین دلیل است که امکان تردد به مرز مهران. “چنین نشده است.

وی گفت: “درخواست من از مردم کشور این است که به هیچ وجه به سمت مرز مهران حرکت نکنند زیرا هم برای آنها و هم برای استان مشکلاتی ایجاد می کند. هیچ خدماتی در این مرز وجود ندارد ، آب و هوا بسیار گرم است و شرایط خوب است. “اینطور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید