مرزهای مهران و شلمچه برای بازگشت زائران باز می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، احمد وحیدی هنگام حضور در تیتر اول “امشب” گفت: “به دلیل گسترش تاج در عراق ، مقامات عراقی از پذیرش زائر خارجی در دهه چهل عذرخواهی کردند. ” وی افزود: بر اساس آخرین توافق صورت گرفته با عراق ، اعلام شد که 60 هزار زائر عتبات عالیات به شرط تزریق ، دو دوز واکسن را از طریق مرز هوایی می پذیرند.

وزیر کشور تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی وزارت راه ، سازمان خطوط هوایی و خطوط هوایی ، موفق شدیم حدود 80 پرواز از 18 فرودگاه کشور ترتیب دهیم که با توجه به وسعت و وسعت کار ، هیچ تاخیر و شکایتی وجود نداشت.

وحیدی افزود: با تلاش وزارت امور خارجه ، ستاد اربعین و سفارت ایران در عراق ، مشکل زائرانی که ویزا نداشتند و شرکت هواپیمایی عراق بلیطی که تهیه کرده بودند حل شد.

وزیر کشور گفت: مرزهای زمینی مهران و شلمچه برای بازگشت زائران اربعین حسینی باز است و زائران می توانند برای بازگشت از طریق زمین به کشور مراجعه کنند ، مرزهای زمینی آزمون PCR زائران نیز تا اربعین اخذ می شود. به

وحیدی با اشاره به منبع شایعه. باز به مرزهای حرکت پیاده روی اربعین در فضای مجازی گفت: هیچ یک از هموطنان ما نباید به سمت مرز زمینی با عراق حرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید