فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی «صلوات» منتشر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دانشگاهی قرآن ، سازمان دانشگاهی قرآنی وابسته به جهاد دانشگاهی با هدف استفاده از زبان هنر برای نیل به اهداف خود به منظور تقویت روابط ، تعاملات و تعاملات بین دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین المللی با تمرکز بر قرآن کریم و زندگی معصومین (ع) ، میزبان همه نمایشگاه های ملی و بین المللی پادشاهی است.

حمایت از هنرمندان جوان و با استعداد و نمایش آثار هنرمندان در زمینه نقاشی قرآنی در سطح ملی و بین المللی از جمله رویکردهایی است که برای جشن گرفتن این قسمت از نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

موضوع نمایشگاه:

صلوات (اللهم صل علی محمد و آل محمد)

رشته های نمایشی:

خوشنویسی ، خوشنویسی ، تایپوگرافی

شرایط شرکت در نمایشگاه:

نمایشگاه ملی به صورت مجازی در وب سایت (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) www.isqa.ir برگزار می شود.

در میان آثار ارائه شده ، آثاری که به گفته کمیته انتخاب ، واجد شرایط شرکت در نمایشگاه بین المللی هستند ، به این بخش راه پیدا می کنند که عملاً با همکاری سازمان های بین المللی انجام می شود.

ثبت نام فقط از طریق وب سایت reg.isqa.ir انجام خواهد شد.

اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام و عنوان آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین مسئولیت صحت اطلاعات ارائه شده بر عهده شرکت کننده است. حجم تصویر ارسالی باید کمتر از 2 مگابایت باشد.

دبیرخانه نمایشگاه می تواند از آثار ارسالی برای موضوعات نمایشگاه ، تبلیغات و انتشار خود استفاده کند. در صورت فراتر رفتن از ظرفیت نمایشگاه ، آثار به صورت گزینشی انتخاب می شوند. آثاری که با موضوع نمایشگاه مطابقت نداشته باشند حذف خواهند شد.

کارهایی که از نظر فنی تأیید نشده اند حذف می شوند. تصاویر با کیفیت پایین ارسال شده ارزیابی نمی شوند. دبیرخانه از دریافت اوراق ارسال شده پس از مهلت مقرر معاف است. ارائه آثار توسط شرکت کننده برای حضور در نمایشگاه اعلام مالکیت معنوی اثر است ، اگر خلاف آن در هر مرحله ثابت شود ، پیامدهای قانونی و کیفری به عهده شرکت کننده است.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر برای شرکت در نمایشگاه ارائه دهد. کلیه شرکت کنندگان در نمایشگاه ملی از سازمان قرآنی علمای کشور وابسته به جهاد دانشگاهی گواهی شرکت در نمایشگاه را دریافت می کنند.

هزینه شرکت در نمایشگاه رایگان است و همچنین ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله پذیرش پایه های نمایشگاه است. تصمیم گیری در مورد رویدادهای پیش بینی نشده به عهده شورای سازماندهی است و به هنرمندان اعلام می شود.

گاهی

آخرین مهلت ارسال آثار: 17 اکتبر 1400

زمان قرار گرفتن در معرض: 1 نوامبر 1400 ، مصادف با تولد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله).

شماره های تماس دبیرخانه: 02166970775 و 02166402882

دیدگاهتان را بنویسید